2012 m. spalio 24 d., trečiadienis

Asado ir tango

Antradienį mūsų pagrindinė programos dalis buvo suplanuota Asado pas Pedro namuose. Atvykus sutartą,13 val (laikas specialiai suderintas toks ankstyvas,kad gink dieve milongai nesutrukdytų)stalas jau buvo padengtas visokiais skanumynais prie mėsos,o mėsytė gražiai ir iš lėto kepė ant "parillos". Prie mūsų kompanijos prisijungė Pedro "senjora" Camilla bei vienas iš Pedro mokinių. Valgėme šonkauliukus bei filė,klausydamiesi aišku tango,užgerdami geru Argentinietišku vynu iš Pedro spec. saugyklos ;). Po to sekė nuostabus desertas-braškių tarta ,užgeriama šampanu. na ir viską vainikavo pasišokimas terasoje.
Vakare mūsų su Ramune keliai vėl išsiskyrė-aš nuėjau į El Beso,Cachirulo, o Ramunė-į Sarazą.
Mano išvada apie Cachirulo-jis praranda savo pozicijas,žmonių ten mažėja ir branduolio beveik nebėra.
Trečiadienis-beveik nebesimatome su Ramune-man tango pamokos,o po tik susitinkame namuose persirengti,ir vėl į skirtingas puses-aš į La Milonguitą,o Ramunė turi net tris planus A,B ir C ;).


Pagaliau,baigiantis kelionės laikui,atrandame važiavimo autobusu patogumus-į kai kurias milongas priveža daug arčiau nei Subte.Gaila tik,kad taip vėlai,o tai vis kulniuodavome pėstute nemažai į tas kur Palerme.
La Milonguita man,kaip visada aukštumoje šokimo prasme-prašokau visas tandas ir su tais žmonėmis,kuriuos jau pažįstu. Kaip visada Buenos Airių milongose buvo intarpai tropikalinės tandos,Chacareros bei Zambos tanda,loterija,laimimas šampanas,bilietai į milongas ir t.t. tai per tas pertraukėles ir pailsėdavau.
Šiandien dar toks nuotykis autobuse-sėdžiu sau su milongų žemėlapiu rankose,kad nepraleisčiau savo stotelės,prieina prie manęs toks pagyvenęs džentelmenas ,užkalbina,klausia ar į milongą važiuoju. Taip įsikalbėjom,tai pasirodo į tą pačią milongą eina,na tai paskiau jau ir visai lengva kelią buvo rasti,o dar kadangi mano rankinėje visada pilna visko ko tik reikia ir nereikia,tai kol susiradau piniginę prie įėjimo,kad susimokėti už bilietą,tas džentelmenas už mane ir sumokėjo. Ačiū jam ;).

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą